Moduł 1
Mistrzowskie Wykłady Profesorskie
Prof. Dariusz Rott (Uniwersytet Śląski), Retoryka przyszłości. Skuteczna komunikacja w praktyce zarządzania (4 godziny)
Prof. Michał Kaczmarczyk (Akademia Humanitas), Alchemia zespołu. Instrumenty zarządzania kapitałem ludzkim (3 godziny).
Prof. Jan Fazlagić (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), AI wyzwaniem dla zarzÄ…dzania. O szansach i zagrożeniach rozwoju AI z punktu widzenia menedżerów i organizacji (1 godzina)
Prof. Anna Drab-Kurowska (Uniwersytet SzczeciÅ„ski), WspóÅ‚czesne organizacje wobec wyzwaÅ„ rozwoju technologii XXI wieku. Rekomendacje praktyczne (1 godzina)
Moduł 2
Wykłady Menedżerskie
Prof. MichaÅ‚ Kaczmarczyk (Akademia Humanitas), Innowacyjne zarzÄ…dzanie – koncepcje, trendy, kierunki, narzÄ™dzia. Jak je wykorzystać w praktyce menedżerskiej? (4 godziny)
Mgr Konrad Szczebiot (doktorant, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie), Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych (8 godzin)
Mgr Przemysław Ruta (Akademia Humanitas), Kierowanie zespołem na podstawie faz rozwoju grupy (2 godziny)
Prof. MichaÅ‚ Kaczmarczyk (Akademia Humanitas), „Alicja po drugiej stronie Algorytmu”, czyli o narzÄ™dziach marketingu jutra (4 godziny)
Mgr Przemysław Ruta (Akademia Humanitas), Wywieranie wpływu i manipulacja z uwzględnieniem klasyfikacji Roberta Cialdiniego (4 godziny)
Mgr Adam Krzyżanowski (Europejskie Centrum BadaÅ„ nad JakoÅ›ciÄ…), Nowa jakość usÅ‚ug: klient jako wymagajÄ…cy partner – innowacyjne spojrzenie na zarzÄ…dzanie i marketing w organizacjach publicznych (8 godzin)
Mgr Sebastian Kraszkiewicz (Fundacja Rozwoju Edukacji i Szkolnictwa Wyższego), Najnowsze trendy, koncepcje i wyzwania w psychologii zarządzania (10 godzin)
Mgr Przemysław Ruta (Akademia Humanitas), Komunikacja wewnętrzna w organizacji (4 godziny)
Mgr PrzemysÅ‚aw Ruta (Akademia Humanitas), W poszukiwaniu straconego sensu… BezpoÅ›rednia komunikacja interpersonalna w praktyce zarzÄ…dzania (4 godziny)
Moduł 3
Wykład Profesorski Stacjonarny
Prof. Michał Kaczmarczyk (Akademia Humanitas), Zasady budowania efektywnej strategii menedżerskiej (2 godziny)